• GRATIS VERZENDING!
  • SNELLE LEVERING 1-2 WERKDAGEN!

FAQ


Betalingen

Wat zijn de betaalmogelijkheden bij CoolGizmo.nl?
Je kunt eenvoudig betalen via iDeal, Bankoverschrijving, Paypal, Apple Pay, Mister Cash & Creditcard.

Is mijn betaling veilig?
Ja, je betaling is veilig. Je betalingen worden verwerkt via de welbekende payment provider Mollie Payments.

Hoe snel wordt mijn betaling verwerkt?
Betalingen worden direct verwerkt. iDeal, Paypal, Apple Pay, Bancontact en Creditcard betalingen zijn volledig geïntegreerd in de webwinkel van CoolGizmo.nl.

Kan ik met iDeal betalen?
Ja, je kunt met iDeal betalen. iDeal is het betalingssysteem waar alle grote Nederlandse banken bij zijn aangesloten.

Kan ik met Paypal betalen?
Ja, je kunt met Paypal betalen.

Kan ik met Creditcard betalen?
Ja, je kunt met Creditcard betalen. 

Kan ik met Apple Pay betalen?
Ja, je kunt met Apple Pay betalen.

Kan ik met Bancontact betalen?
Ja, je kunt met Bancontact betalen.

Kan ik op factuur betalen?
Nee, dit is niet mogelijk.

Zijn er kosten verbonden aan de betaling?
Afhankelijk van de gekozen betaalmethode kan het zijn dat er extra kosten in rekening worden gebracht door de betaalprovider.

Verzendingen

Wat kost de verzending?
De verzending door CoolGizmo.nl naar een adres in NL is GRATIS voor een adres in BE €6,95 (met track & trace). Andere landen buiten Nederland en België zijn op aanvraag.

Hoelang duurt de verzending?
Je bestelling wordt vaak dezelfde dag verzonden, tenzij anders aangegeven! Meer over levertijden lees je hier.

Ik woon in België, Duitsland of Frankrijk, kan ik bestellen?
Op aanvraag, (landen buiten Nederland of België).

Met welke pakketdienst wordt mijn bestelling verzonden?
PostNL. 

Krijg ik een Track&Trace code van mijn bestelling?
Wanneer je bestelling via PostNL wordt verzonden ontvang je een Track&Trace nummer per e-mail. 

Mijn product is niet op voorraad, wat houdt dit in voor de verzending, levertijd en mijn andere bestelde producten?
Als je gewenste product niet op voorraad is, dan is de levertijd op aanvraag. Mocht je daarnaast ook andere producten hebben besteld wordt dit in overleg geleverd of de complete bestelling wordt in één keer verzonden zodra alles op voorraad is.

Mijn product is niet binnen 48 uur geleverd, wat nu?
Niets aan de hand, je hebt je bevestiging van verzending per e-mail ontvangen dus het pakketje is gegarandeerd verzonden. Helaas kan PostNL niet 100% garanderen dat een pakket de volgende dag wordt bezorgd. In enkele gevallen (minder dan 1%) loopt het vertraging op, je pakketje wordt dan de eerstvolgende dag alsnog bezorgd. Heb je je order na 3 werkdagen nog niet ontvangen dan kun je contact opnemen middels het contactformulier.

Retouren

Kan ik mijn bestelling retour sturen?
Je hebt het recht je bestelling tot 14 (kalender) dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor het retourneren van je order (vanuit jouw afleveradres naar de webwinkel) zijn voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking aan CoolGizmo.nl geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je onderaan de contactpagina het retourformulier invullen.

Wanneer wordt mijn retour niet geaccepteerd?

 1. Producten mogen niet gebruikt zijn, er vindt tevens geen acceptatie plaats bij gebruikerssporen of zichtbare vlekken of krassen op het product.

 2. Het product moet in de onbeschadigde originele verpakking en de geleverde omdoos waar het bestelde in werd geleverd worden geretourneerd. 

 3. Het product dient binnen 14 dagen na bezorging retour te worden gezonden.

Indien het product niet voldoet, vindt er geen acceptatie plaats. De kosten voor het retour zenden aan CoolGizmo.nl komen voor rekening van de koper. Na de ontvangst en controle van het product door verkoper wordt afhankelijk van de wens van de koper een vervangend exemplaar opgestuurd of het betaalde bedrag (voor het product en de 1e levering) aan koper gecrediteerd.

 

Naar welk adres mag ik mijn retour zenden?

Het retouradres staat vermeld in het retourformulier

Wanneer wordt mijn aankoopbedrag terug gestort?
Binnen 14 dagen na ontvangst van je retourzending.

Kosten retourneren
Kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. 

Bestellingen

Ik heb geen bevestiging gekregen in mijn mailbox?
De bevestigingsmail wordt automatisch verstuurd. Kijk ook in je ongewenste postvak (Spambox). Staat ook hier de bevestigingsmail niet in, kan het zijn dat je een verkeerd mailadres hebt in gevuld? Zo ja, kun je ons altijd e-mailen op info@coolgizmo.nl

Overige vragen…
Staat je vraag er niet bij? Gebruik dan het contactformulier, we streven ernaar je vraag op werkdagen binnen 24 uur te beantwoorden!